SAFARIPARK a.s.blog hráčů myfreezoo patřící do organizace

nové úlohy v organizaci

Publikováno 02.10.2013 v 16:38 v kategorii úlohy organizace, přečteno: 299x

Napsal jsem sem nové důležité poznatky, tak si to pročtěte.


Jak jste si jistě všimli, v nedávné době dostala organizace nové vylepšení, tzv. úlohy.


Každý člen organizace má možnost zakoupit si budovu před svou vstupní bránou. Podle ní si zvolí své povolání a začne plnit úkoly. Za každý splněný úkol se dostávají body reputace a člen postupuje na další úroveň. Ovšem za každý úkol je z kasy organizace stržena nemalá částka. Proto jsme se rozhodli, že každý člen si bude své úlohy sám hradit.


To, jaké povolání si zvolíte je jen na Vás, ale je potřeba počítat s tím, že úlohy se plní hlavně pro organizaci. Bez nich by už organizace nemohla fungovat, proto je důležité pracovat společně a povolání mít mezi sebou rozděleno dle potřeby organizace. Můžete si zakoupit budovy všechny a povolání střídat dle potřeby. Zakoupené budovy Vám zůstanou navždy, pouze za změnu povolání se platí, vždy je to 5 000 ZD.


Za úlohy se platí od desítek po tisíce ZD, proto je potřeba všechny úlohy řádně zaplatit. Pokud bychom si je neplatili, organizace by zbankrotovala a museli bychom ji ukončit. Proto jsme se rozhodli, že si bude každý člen počítat sumu za úlohy, které si zvolil a jednou týdně, vždy v neděli, výslednou sumu nahlásí SZ HappyPooh a Tomas83. Ti si to zkontrolují, aby případně odhalili chyby, a dle celkového součtu vyhlásí sbírku. Alespoň toho využijeme a budeme mít každý týden min. 10% bonus. Ne frekvenci povinných poplatků se nic nemění, zůstává, že se platí každý celý poslední týden v měsíci.


Je potřeba si uvědomit, že každé nově poslané zvíře do organizace se už nedá jednoduše vložit do rezervace. Musí ho dopravce vždy převézt. Zvířata z rezervací se samovolně přemísťují (rezervují) do schránky a bez ošetření, přepravy apod. nám nepřináší žádné body. Tedy čím déle je zvíře systému rezervováno, tím déle nám utíkají body. Proto nesmíme myslet jenom na svůj vlastní postup v úlohách a pouze na zisk bodů reputace pro sebe, ale musíme pracovat v týmu, vše je potřeba vykonávat společně tak, aby úlohy na sebe navazovaly a zvířata byla co nejrychleji zpět v organizaci. Jenom tak pomůžeme organizaci a udržíme se v žebříčku. To je i záměr a smysl tohoto vylepšení.


Nejdůležitější jsou úlohy, které se týkají zvířat. Čím rychleji budou tyto úlohy vyřešeny, tím méně nám uteče bodů. Máme i možnost označovat jednotlivé úlohy hvězdičkami. Určitě si někteří všimly, že dneska už byly úlohy seřazeny podle hvězdiček (dříve jsem si této možnosti nevšiml). Každý zástupce z vedení může jednotlivým úlohám přidělit prioritu tím, že ji označí jednu, dvě nebo tři hvězdičky. Čím více hvězdiček, tím je úloha pro organizaci důležitá. Označoval jsem to tak, že úlohy, kdy člen čeká na opravu svého střediska má nejvyšší prioritu, stejně tak i zařazení zvířat do rezervací. Rozdělané úlohy, které mají tři části a je teprve v začátcích jsem značil přidělením dvou hvězd a úlohy, kde se pomáhalo s ošetřováním zvířat v zahradách členů, pomoc s produkcí rostlin apod. má jenom jednu hvězdičku. Označování úloh hvězdičkami je časově hodně náročné, protože úlohy se neustále mění a každá se musí určit individuálně, takže záleží jenom na momentální aktivitě členů vedení. Ale teď, když už víte, co je pro nás důležité poznáte sami, jakou úlohu upřednostnit.



Toto nové vylepšení organizací má spoustu chyb a není zcela dobře nastaveno, ke všemu se musíme dopracovat, a proto budeme rádi, když se o všechny poznatky a připomínky podělíte.


Děkuji.

Komentáře

Celkem 40 komentářů

  • skyicdee 02.10.2013 v 19:21 Platby za úlohy mi vyhovuje dělat hned po spuštění úlohy, protože stejně jako Tom, bych na zaplacení jinak zapomněla...
    Mám jen ale připomínku k úkolům - prosím, nenechávejte nedokončené úkoly, když odcházíte od hry, obzvláště pokud hrajete jen 1x denně. Blokujete pak totiž úkol, až do té doby, než se znovu přihlásíte a úkol ukončíte.


  • misze - původní zakladatel 02.10.2013 v 19:25 Zavádět týdenní poplatky nechci, bylo by to proti dosavadním pravidlům. Proto je důležité, aby si každý svou úlohu zaplatil. A protože to bude muset někdo hlídat, hledám nějakého dobrovolníka. Na rovinu říkám, že to bude náročné a bez hlídání poplatků se neobejdeme. Tento zástupce bude muset zapisovat poplatky za úlohy všech členů a jednou denně (nebo týdně) každého vyzvat k uhrazení.
    Takže kdo se hlásí?


  • žouželka 02.10.2013 v 20:43 Taky budu radši platit hned po spuštění úlohy, ale hlídat placení ostatních do toho si netroufám. Když vidím kolik toho je za jeden den .Navrhla bych placení ihned po spuštění , pak se to dá zkontrolovat rychleji.


  • skyicdee 02.10.2013 v 21:01 Mně zatím nedělá až takové problémy kontrolovat platby, ale začala jsem se poohlížet po zaměstnání a to se obávám, že pokud mi to vyjde, tak stíhat nebudu. Takže v tuhle chvíli se klidně hlásím.


  • skyicdee 03.10.2013 v 16:19 Mili, jsi na příjmu? Na chatu se řeší, zda dál platit za úlohy, když už je naplněná sbírka. Můj názor je, že v tuhle chvíli nejde o sbírku.


  • misze - původní zakladatel 03.10.2013 v 18:16 Ahoj, dneska jsem byl celý den na cestách a zítra odjíždím až do neděle do Litvy, takže tady moc často nebudu.
    Jsem rád, že každý poctivě platí a že v kase máme dokonce přeplatek :-)
    Takže nevidím problém, když si to bude každý sám zapisovat a peníze všichni pošlou jednou týdně do sbírky. Aspoň těch peněz využijeme hned dvakrát a budeme mít i bonus.
    Ovšem musí si to všichni poctivě počítat a včas zaplatit, jinak přejdeme zase na okamžité placení.


  • misze - původní zakladatel 06.10.2013 v 16:52 Takže jak jsme se domluvili, nebudeme posílat peníze okamžitě po odstartování úlohy, ale jen jednou týdně na dosažení sbírky. Tedy každý si bude sám zapisovat utracené peníze, jednou týdně si to sečte a celou sumu pošle najednou. Ideální je, zapisovat si peníze do tabulky v excelu, kde se po zadání vzorce (makra) všechno sečte. Pokud by někdo měl zájem a sám tabulku nedokáže vyrobit, můžu tabulku poslat mailem.

    Také jsem zjistil, že u úkolů se dají určovat priority. Každý úkol je označován hvězdičkou. Čím víc hvězdiček je žlutých (max. 3), tím je úloha důležitější. Priority hvězdiček můžou nastavovat jenom zástupci z vedení.

    Další postřehy budeme dopisovat průběžně, jak na ně přijdeme.


  • žouželka 09.10.2013 v 19:36 Ahoj, můžete mi někdo napsat kdo má zisk z plnění úloh? Já jsem nenašla nic co by to přineslo hráčům v jejich zoo a zdá se mi že přínos má jen organizace.
    Pokud tomu tak je, tak si myslím že by jsme měli platit příspěvky všichni rovným dílem bez ohledu na tom kolik práce kdo udělal. Protože organizace je nás všech a ti kteří pro ni pracují víc na to vlastně doplácí tím že taky víc platí.
    A hlavně by jsme si nemuseli zapisovat každou útratu. Radši zaplatím víc jen když si to nebudu muset psát.
    Napište někdo co si o tom myslíte. Třeba to chápu blbě já a to je taky dost možný. :-)


  • misze - původní zakladatel 09.10.2013 v 20:14 Ahoj Jani, pochopila jsi to správně a máš pravdu. Ten kdo je v organizaci nejaktivnější a plní pravidelně a často úlohy, platí zbytečně hodně peněz a ti, co se pouze vezou ušetří... Bohužel pro organizaci je nutné, aby se úlohy plnily. Správně by to mělo být tak, že se každý týden sečtou peníze za úlohy, vydělilo se to počtem členů a každý by zaplatil stejný díl. To proto, že výhoda je pro organizace a ta je naše společná. Ale protože by to pro nás znamenalo skoro totéž, jako zavedení týdenních poplatků, tak by bylo nutné hlasovat a změnit pravidla. A myslím si, že hodně členů by odešlo...
    Ovšem opatření, které jsme zavedli, není koncové a určitě se změní. Celou dobu očekávám, že se ozve někdo komu to vadí a budeme společně diskutovat o jiném řešení. Jsem tedy rád za věcnou připomínku. Jenom potřebuji zapojit více členů a další připomínky.
    Já si stěžoval i na fóru, ale reakce taky žádná sláva. Snad tady bude připomínek více a společně dojdeme k lepšímu a spravedlivějšímu řešení.
    Takže ještě chvilku vydrž.


  • skyicdee 09.10.2013 v 23:37 Ahoj, plním úlohy, co to jde, zapisuju, abych zaplatila vše, co vypotřebuju, a taky z toho nejsem úplně nadšená. Takže pokud se dohodneme na nějakých paušálních poplatcích pro všechny, tak budu jen ráda.


  • misze 10.10.2013 v 09:41 Pár možností je, buď změníme pravidla a budeme platit povinný poplatek každý týden, to by bylo cca kolem 30 000 ZD na hlavu a bylo by to spravedlivé pro všechny a jednou měsíčně bychom k tomu přidali i těch 60 000 co platíme na chod organizace. Nebo odpozorujeme kolik nás to bude stát za měsíc a zvedneme povinný poplatek, který platíme jednou měsíčně a to docela razantně, dělalo by to kolem 200 000 ZD.
    Změnu budeme muset udělat tak jako tak, teď se musíme jenom dohodnout jakou...
    Pravdou je, že od okamžiku zavedení úkolů v organizaci narostla aktivita členů a museli jsme posílit i tým členů vedení, kteří se hned zapojili a musím je pochválit, protože oba odvádí skvělou práci.


  • žouželka 10.10.2013 v 10:24 Ahoj, je pravda že teď je hra mnohem víc akční. Měním profese podle potřeby a to mě baví. A k placení: souhlasila bych s placením každý týden.


  • misze 10.10.2013 v 12:35 Já teda úkoly moc často neplním, poslední dobou toho mám v práci hodně a tak se do hry přihlašuji jenom večer a to toho moc neudělám. A taky to nechci nikomu brzdit, jako včera...
    Rozložení do týdenních poplatků by bylo asi nejrozumnější volbou, moc by to nikoho nezatížilo. Tak snad bude podpora i ostatních.


  • skyicdee 10.10.2013 v 13:06 I já bych viděla raději týdenní poplatky. Přeci jen ty menší částky nevypadají tak hrozivě ;-)


  • KataMicka 11.10.2013 v 00:01 Ahoj, jsem taky pro týdenní paušální poplatky, fakt mě to nebaví si to zapisovat. Chápu, že se to některejm lidem nemusí líbit, ale divil bych se, že to v jinej organizacích funguje jinak. Zaplatit se to prostě nějak musí.


  • KataMicka 11.10.2013 v 00:23 Trošku teda nechápu, jak to teď funguje s pokladnou organizace, protože tam je stále přes 9 mil. Za to, že plníme úkoly, organizace dostává body nebo i peníze? A nechápu, že na sbírku, která je jen 750 000 ZD, je vybráno zatím tak málo peněz. To nikdo minulý týden neplnil úlohy? Jen od neděle jsem "projel" 81 000 ZD a my máme sbírku jen na 750 tis. Mám ty úlohy teda plnit nebo ne? :)


  • kachna001 11.10.2013 v 07:01 já jsem rozhodně pro to, aby se platily poplatky rovným dílem, já udělám za týden úlohy cca za 100 000ZD a nemám z toho v podstatě nic, někteří nedělají nic nebo o dost méně a pak se akorát vezou na bonusech a na tom, že organizace prosperuje...takže za mě: ať se zavedou týdenní poplatky


  • misze 11.10.2013 v 12:58 Ahoj, jsem rád, že se to tady konečně rozjelo.

    Peníze které jsou v kase organizace jsou na provoz (hajné a rozšíření) a rezerva je tam zhruba na měsíc. Ale kdyby se neplnily úkoly, bylo by tam o milion více. A to, že je v kase tolik peněz, je zásluhou dražení kartiček ze soukr. aukcí.

    Také bylo domluvené, že peníze za úlohy zatím budeme posílat jednou týdně, takže každý asi čeká do neděle a potom to pošle. Nebojte, Tom s Vlaďkou to hlídají...

    Týdenní poplatky by byly pro všechny nejspravedlivější, protože nezáleží na tom, jestli je někdo dopravce a dělá úkoly za pár korun, které potřebujeme nejvíce..., nebo je veterinář a každý úkol ho stojí tisíce... Tady táhneme všichni za jeden provaz a tak by se mělo rozdělit i placení rovným dílem na všechny členy. Potom se nebude stávat, že někdo platí statisíce a jiný jen pár tisíc.


  • kacerka 11.10.2013 v 19:26 Já se taky přidám... Jsem pro, aby se jednou za týden všechno sečetlo a zaplatilo rovným dílem.. Protože psát si po každé úloze kolik to stálo je hrozná otrava.. Žrout času.. Zase jsem měla krizi.. Už mě zoo zase přestávalo bavit, ale tohle zaměstnání mě nakoplo :-) a nechci aby mě to zase přestávalo bavit jen kvůli psaní poplatků. Klidně jednou za čas všechny ty poplatky za týden sečtu..


  • KataMicka 11.10.2013 v 20:15 Tak super... Ale co s tou sbírkou? Je na 750 000 ZD a my tam máme 1 417 000 ZD přeplatek, kterej je prolítlne komínem, není to sakra škoda???


  • skyicdee 11.10.2013 v 20:36 Sbírku se odhadnout nepovedlo, ale kdo mohl vědět, že nám kluk vlítne do org, vloží miliony a zmizí. Kdyby se s někým domluvil, dala se příští sbírka nastavit vyšší...
    Můžeme klidně nastavovat tu nejvyšší sbírku, ale Petře, nabídneš se dobrovolně, že ji doplatíš, když se nepovede vybrat dost peněz? Myslím, že je lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše...


  • misze - původní zakladatel 11.10.2013 v 20:37 Jenomže to nikdo nevěděl, že se dneska najde člen, který nám dá 1 706 000 ZD a spoustu zvířat. To se tak často nestává a pokud by peníze neposlal, tak bychom nesplnili ani to, co tam máme nastavené. Ale jestli jsi vědma a máš často tušení, tak příště napiš :-)
    Akorát si budeš muset být jistý na 100%, jinak bys to musel doplatit ;-)
    Ono není lehké odhadnout, kolik se vybere...


  • KataMicka 11.10.2013 v 21:14 Vědma nejsem, ale zrovna tento týden jsem to věděl, že je to málo :) :)


  • misze - původní zakladatel 11.10.2013 v 21:29 Takže tu rušenou zoo jsi domluvil Ty? Ale to je potom potřeba říct dopředu, protože nikdo jiný o tom nevěděl...


  • KataMicka 11.10.2013 v 21:34 Vždyť stačí trochu matematiky. Je nás 30 členů, kdyby PRŮMĚRNĚ každej udělal úkoly za 50 000 ZD, tak je 1,5 mil. Vím, že někdo na to totálně kašle, ale, já už jsem na 100 tis. Vždyť tohle strášná výhoda ty org., že můžeme mít dost bodů navíc. Takovej nápad: pokud se nevybere dost peněz na sbírku v průběhu měsíce, tak se může doplatit z kasy org.(pokud to teda jde). A na konci měsíce se stejně dělá sbírka ode všech členů, tak se nepoužije na sbírku, ale do kasy, pokud to bude hořet. Myslím to přeci dobře. Vy nechcete růst rychlejc?


  • KataMicka 11.10.2013 v 21:45 nn, nedomluvil. Zkouším to stále, získat nové členy a výsledkem je, že se po dlouhý době co to hrajou, rozhodnou jít do organizace, ale jinam, právě kvůli sbírkám. Jasně, musí si je platit sami.


  • misze - původní zakladatel 11.10.2013 v 21:58 Jasně že chceme růst rychleji, ale není to tak jednoduchý. Peníze v kase se nedají použít, s těma se nedá hejbat :-(
    Za týden co plním úkoly mám spočítáno sotva 30 000 ZD a to plním víc než většina. Jde o to, že každé zaměstnání má specificku sumu a protože nám už několikrát sbírka unikla, je lepší jít na jistotu a nastavit o něco méně. Vždyť si vezmi, že bez té zrušené zoo bychom byli na nějakých 461 260 ZD a to je málo. Proto to bylo promyšlené. Až budeme mít tento týden spočítaný, budeme vědět, na kolik v následujících týdnech nastavovat sbírky.
    A bohužel jenom hajní nás stojí 4 107 600 ZD/měsíc, rozšíření jedné rezervace pro zvířata jde do miliónů atd. Já se to snažím mít všechno propočítané, abychom plnili co nejvíce sbírek, proto také prodávám kartičky z vlastní zoo, ale pořád to taky sponzorovat sám nemůžu.... Vždyť bez soukromé dražby by na hajné nebylo, takže bychom se propadli někam k 20 místu.
    Je pravda, že jako členi nemáte možnost mít přístup do celého logu a vidět všechny transakce, ale já to sleduji a hlídám.
    Jen se to snažím trošku objasnit, taky to nemyslím zle.


  • KataMicka 11.10.2013 v 22:10 ok, no nevidíme do toho, to je jasný, takže moc děkuju za vysvětlení.


  • misze - původní zakladatel 11.10.2013 v 22:12 Není zač, ale jestli máš zájem, můžu Ti kliknout funkci a klidně si můžeš vyzkoušet, jak moc je to všechno složité :-)


  • skyicdee 11.10.2013 v 23:59 Petře, a víš, že už ani nevím, jestli chci růst rychleji? Mám dneska depku, takže možná to zítra uvidím jinak, ale dnes si říkám, proč se snažím, proč tady vysedávám a klikám jak pitomá, proč se prostě na org nevykašlu, proč si nejdu jen tak bezstarostně klikat, když se mi bude chtít... Už jednou ti Milan nabízel funkci, mohl jsi se podílet na rozhodování o tom, jaká sbírka se na další týden nastaví. To jsi nechtěl... Ono se to strašně těžko určuje i normálně, natož teď s úlohami, vždyť zatím nikdo nevíme, na jaké částky se ještě poplatky vyšplhají.
    Asi je na čase, abych si dala voraz...doma to jen uvítají...
    Mili, můžeš ze mě udělat obyčejného člena?


  • misze - původní zakladatel 12.10.2013 v 06:46 Přece se tady nebude dohadovat, kdo by vedl organizaci lépe. Potom to skončí tak, že dobří členi utečou a budeme to moct zabalit. Organizace je společná a proto se rozhodneme společně v hlasování. Já se snažím všechno vysvětlit, ale pokud si to někdo nevyzkoušel od začátku jako já nebo Dita, nemůže vědět o všech záludnostech. Velice by mě mrzelo, kdyby nás skypi opustila, vždyť to celé se mnou vybudovala a všechny členy přijímala. Proto nedělejme unáhlená rozhodnutí...
    Ale ať už se Dituš rozhodneš jakkoli, nebudu ti stát v cestě. Sám vím, jak moc časově náročnou úlohu tady máš a těžko seženu někoho lepšího (tím nechci nikoho urazit), ale pokud na tom budeš trvat, tak se nedá nic dělat.... Rodina je přece důležitější. Pro organizaci žádný člen neudělal ani desetinu toho, co ty..., vždyť jen s náborem to jsou tisíce SZ a neustálé vysvětlování... A protože sám vím, jak je to těžké, budu tvé rozhodnutí bez remcání respektovat.
    Ale ještě si o tom promluvíme, teď musím odjet k rodičům.
    Tak přeji všem hezkou sobotu.


  • skyicdee 12.10.2013 v 13:52 A ještě bych ráda upozornila, že dnes tam máme další důvod proč se rozčilovat ... vklad 11 mega od zizalinka2.
    Předem říkám, že jsem to nevěděla.


  • Tomas83 12.10.2013 v 13:59 Ahoj, taky mě ten vklad překvapil, když jsem ho viděl... A co se týče toho placení, tak s tím souhlasím. Pro mě s Vlaďkou byt to bylo jednoduší, protože by stačilo sčítat všechny peníze dohromady a pak to jen rozdělit mezi členy. Tedy, s tím sohlasím. :)


  • skyicdee 12.10.2013 v 14:50 Já si v první chvíli myslela, že špatně vidím, že je tam jen 1,3 mega a já to špatně čtu 13 mega, ale další čtení mi nepřinesla žádná lepší zjištění... Máme tedy zaplacené hajné na 3 měsíce, ale 50% bonus za péči o zvířata nám to nepřinese...


  • misze - původní zakladatel 12.10.2013 v 17:49 Já už se tomu jenom směju :-D
    Už jsem si myslel, že jsem v práci..., pač tolik peněz najednou jsem viděl naposledy v pátek :-)
    Ale pak jsem se odhlásil a znova přihlásil a zase to tam bylo...
    Je velká škoda, že nás nikdo neinformoval, ale přece se nebudeme zlobit, že nám někdo jen tak dal spoustu peněz :-)
    Škoda jen, že mi Petr nenapsal před týdnem, mohl jsem nastavit větší sbírku (Péťo, neber si to, jen mám dneska chechtavou náladu :-)


  • KataMicka 13.10.2013 v 11:14 Ahoj, taky jsem si dnes myslel, že mám něco s očima :) Já fakt nic nevěděl ,jen jsem to tušil :) Fakt velká škoda...


  • misze - původní zakladatel 13.10.2013 v 12:35 Ahoj,
    tak můžete Tomovi a Vlaďce posílat sečtenou sumu poplatků za úkoly. Zatím to vypadá, že bude stačit, když každý rovným dílem zaplatí 30 000 ZD. Není to velká suma a obsahuje i rezervu...
    Já bych tedy navrhoval řešení placení poplatků tak, že jednou týdně se sečte celá suma, vydělí počtem členů a dle výsledku se upraví cena na jednoho člena. Bylo by to bez dvou zoo, safari a olej, tam moc peněz není, tam budeme šetřit na placení povinných sbírek. Nevím, jestli se budou ceny za úkoly s vyššími lvl zvedat a jaké budou rozdíly v klikání v různých týdnech, ale zase takové velké skoky tam nebudou. 30 000 ZD týdně si snad může dovolit každý....
    Co vy na to?


  • žouželka 13.10.2013 v 17:44 OK, já souhlasím. Čekala jsem že ta částka bude vyšší.
    Předpokládám že teď se bavíme o příštím týdnu ale zítra mám zaplatit to co jsem vypotřebovala. Nevadí mi to, jen se ptám aby nevznikl zbytečný přeplatek. :-)


  • misze - původní zakladatel 13.10.2013 v 18:04 Ahoj, zítra zapneme novou sbírku a každý si uhradí své poplatky sám. Takhle to bude až do ukončení a rozhodnutí hlasování. Za úkoly se v tomto týdnu vybere cca 750 000 ZD. Na bonus 20 % i s dražbou ještě chybí přes 400 000 ZD, tak uvidíme, co se ještě změní.


  • ecicka55 14.10.2013 v 05:38 tak ja souhlaism s platbou kazdy dne za ulohu zapaltit neni u mne problem , pak clovek z a tydne muze zapomenout nebo s emuze stat ze tam delsi dobu nebude ,jo muzu zaplait i tech 30000 na konci tydne , mylsim ze ta polozka az tak velak neni a kdyz to pomuze organizaci v pohode


  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?